piątek, 23 września 2022

Przerwa... spoko, dwa dni i rozkład jazdy


Drogie Folki!


Wczoraj wybił 200 post na tej stronie, także z tej okazji poświętuję sobie dwa dni. Weekendy powinny być wolne, więc "enjoy" i do zobaczenia w poniedziałek <3


Pochwalcie się pomysłami na nadchodzącą jesień (ok, dzisiaj już nadeszła), może jest coś, co wręcz należy zrobić w tym czasie?



Przy okazji aktualny rozkład:

Karolina Głogowska "Wzorzec"

Marta Malinowska "Iluzja"

Amy Reed "Dziewczyny znikąd" 

Marta Krawczyk "Kuchnia wegańska dla singli"

Karolina Gawrońska "Wegańskie słodycze"


I zaległe:

Katarzyna Berenika "Ja, ocalona"

Zadie Smith "Londyn NW"

Karolina Wilczyńska "Pierwsze wesele"

Jeanne DuPrau "Kroniki Żaru" tom I

Christopher Paolini seria "Eragon"

Stanisław Grzesiuk "Pięć lat kacetu"

Józef Ignacy Kraszewski "Stara baśń"

Wanda Markowka "Mity Greków i Rzymian"

Zygmunt Kubiak "Mitologia Greków i Rzymian"

Katarzyna Grochola "Zdążyć przed pierwszą gwiazdką"


Do kolejnego przeczytania!






11 komentarzy:

  1. Miłego odpoczynku! Ja za kilka dni wracam na uczelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój plan to oczywiście sporo czytać :) Jednak z uwagi na dużo obowiązków, czasu na czytanie coraz mniej...
    Carrrolina blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też bez przerwy cierpię na tę powszechną chorobę :/

      Usuń
  3. Ja nie mam żadnego planu. Chyba tylko tyle, aby nie dostać depresji z powodu tej wiecznie brzydkiej pogody jesiennej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam konkretnego planu, ale na pewno chcę nadrobić kilka książek i seriali. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to będę śledzić jakie :D Ostatnio pojawiło się parę podobno całkiem dobrych!

      Usuń
  5. Ja nie przepadam za jesienią, dlatego jakoś specjalnie jej nie planuję- może tyle, żeby przetrwać te chłonne, deszczowe jesienne dni ;)

    OdpowiedzUsuń