wtorek, 17 marca 2020

Rozkład jazdy


Szanowni Państwo,



Czyli wszyscy

Jest mi naprawdę smutno, że nie mogę napisać, iż moja przerwa jest spowodowana koronawirusem. W zasadzie tylko dzięki niemu znalazł się czas, by parę książek dokończyć, zrewidować istniejącą listę, powyrzucać pierdoły... I takie tam. A jako że ewidentnie postrzątałam już dom ze wszystkich wymówek, jakie się dało, to teraz nadszedł czas na małą pisaninkę poczytaniową.

Wiem, więcej z tego błędów niż autentycznych wydarzeń (subiektywna gramatyka, a co).

No cóż... W najbliższym czasie (bardzo bliskim tym razem) na pewno pojawią się recenzje:

- "Ścieżka we mgle" Edyty Kowalskiej,
- "Włoszki" Gabrielli Contestabile,
- "Wróżka prawdomówka" Matta Haiga (wtf, skąd się to wzięło?!),
- "Domek przy plaży" Beth Reekles,
- "Bestia" Olgi Sawickiej,
- parę słów o serialu "Człowiek z wysokiego zamku" (trudno nie komentować czegoś, co jest związane z II wojną światową),
- "Wiem, jak wygląda piekło" Alina Dąbrowska w wywiadzie z Wiktorem Krajewskim,
- Dorota Terakowska w kilku odsłonach: "Poczwarka", "Tam gdzie spadają anioły", "Córka czarownic", "Samotność bogów", "W krainie kota",

-> i pewnie coś jeszcze, co w tym czasie zdołam dokończyć (lub zdoła mnie wciągnąć)

Trzymajcie się!
Na odległość... ale i w cieple, spokojnie, jakoś to przetrwamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz