sobota, 3 kwietnia 2021

Przystanek świąteczny



Kochane Robaczki!


Będę szczera - czy kiedyś nie byłam? - z powodu pandemii jest mi się ciężko utrzymać i z tej racji coraz mniej pojawiam się tutaj, co pewnie dało się zauważyć... Zdarzy mi się jeszcze coś napisać od czasu do czasu, ale prawdą niestety jest, że nie będzie to tak częste jak kiedyś i dalekie od obiecanego dawniej "codziennie". Chwytam się już czegokolwiek, walczę z czasem i rachunkami, ale naprawdę jest trudno, dlatego proszę nie mieć mi tego za złe.


W kalendarzu zobaczyłam za to coś fascynującego - zieloną flagę dobrej nadziei w formie Świąt Wielkanocnych. Z tej racji życzę wszystkim ogromu dobra pukającego do waszych drzwi, ciepłej rodzinnej atmosfery bez poruszania tematów politycznych, spokoju i aby tej wody w poniedziałek nie było ani za mało, ani za dużo, ale za to w odwecie więcej na przeciwkniku i abyśmy wszyscy jakoś dotrwali do końca w zdrowiu

WESOŁYCH ŚWIĄT!


PS Zdjęcie "zaiwanione" od ocdn.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz